dijous, 12 de maig del 2011

Fusteries de fusta (Volum 3?)

Fa uns dies us vaig parlar sobre les fusteries de fusta, i em plantejava l'exercici de reincorporar-les a la nostra arquitectura. L'altre dia passejant pel 22@ vaig tenir l'oportunitat de veure una promoció d'habitatge públic on l'arquitecte ha incorporat la fusta altre cop a les fusteries. I també s'ha de dir a les proteccions solars i de privacitat.

Us porto l'edifici com a mostra que es poden incorporar antics materials als nostres nous edificis, sense cap perjudici. Això si, també cal reconèixer que ens perdem una mica pels detalls, i que a part que jo molta estima al maó no tinc, tampoc cal treballar així, em refereixo al desordre que s'observa a planta baixa amb els diferents contactes entre els maons que cobreixen l'estructura, els del tancament a la part superior i els de la part inferior...
Pels que us interessi, l'edifici es troba al xamfrà dels carrers Roc Boronat i Sancho de Ávila

Per si us crida el projecte, l'equip d'arquitectes són "Sabater & Associats"
Enllaç al projecte en qüestió Aquí


1 comentari:

  1. Al centre de Terrassa hi ha un edifici que també utilitza aquesta solució a la façana. Sempre m'ha encantat li dóna calidesa i proximitat pel meu gust! de fet sempre que hi passo penso, com m'agradaria viure aquí!

    ResponElimina